Benefits of working at Hulp in huis

Hulp in huis is among the largest cleaning companies in West and East Flanders. In our case, ‘big’ also equals ‘good’. Good for our customers and good for our staff. Below, we show you what we have in store for you. Some things speak for themselves, but other advantages can only be found with us.

Meer info vind je hieronder

Find more info below

Verdien meer met verhoogde maaltijdcheques

Earn more with increased meal vouchers

Putting bread on the table is getting more and more expensive. Literally! And it's not just bread, all foods are getting more expensive. Our solution: increased meal vouchers. From 1 September, all employees of Hulp in huis will receive €0.50 extra per day. Our ancients (from 10 and 15 years of age) will get an increase of €6 and €6.50 meal vouchers per day as an extra reward. So it pays off to work for a long time at Hulp in huis.

Bespaar maandelijks 156 euro dankzij Hulp in huis

Save ± €156 a month thanks to Hulp in huis

Zalando, Media Markt, Carrefour, H&M, bol.com ... these are just five of more than 400 retailers where our employees get up to 35% discounts with the Edenred app. We did the calculation and from 1 September each employee of Hulp in huis will save ± EUR 156 a month. On an annual basis, this amount quickly adds up to more than a month's salary!

Bespaar op brandstof met een e-scooter of e-bike

Save on fuel with an e-scooter or e-bike

Fuel prices are just skyrocketing. Fortunately, displacement can also be electric with an e-scooter or e-bike. Via leasing, our employees pay monthly for their scooter or bike. They can choose between different formulas, from just the scooter or bike to the full package with helmet, maintenance and VAB assistance.

Meer preventie, gezondheid en welzijn op het werk

More prevention, health and well-being at work

At Hulp in huis, we go a step further than just financial support. Well-being is also sufficient exercise, healthy eating, dealing with stress, getting enough sleep, etc. Therefore, through our prevention service, we offer workshops with a life coach and nutrition coach. This way, we want to focus more on prevention, health and well-being at work.

Maak reclame en verdien tot €30 per maand extra

Advertise and earn up to €30 a month extra

Without working more hours, earn more? It's possible when you work at Hulp in huis. All you have to do is advertise us. You hang out a sticker or panel on your home or put a sticker on the window of your car and you earn up to €30 a month extra. It can be that simple!

Met een voertuig of te voet, jouw kilometers worden vergoed

By car or bike, your kilometres are reimbursed

Travelling kilometres for work shouldn't worry you. Hulp in huis recently increased the kilometre allowance for your car. Do you prefer to go by bike? As a cyclist, you will be reimbursed the entire route (there and back) at €0.25 per km. And as icing on the cake, Hulp in huis employees get occasional treats at work.

Een aangename en uitdagende werksfeer

Een aangename en uitdagende werksfeer

Wij hebben respect voor al onze medewerkers en onze consulenten kennen hun huishoudhulpen persoonlijk. Bij ons ben je geen nummer. Wij beschouwen je als een volwaardige schakel van onze organisatie. Zo creëren we een open en menselijke sfeer waarin je je thuis voelt, initiatief mag nemen en gewaardeerd wordt.
De beste verloning

De beste verloning

Wij verwachten dat je het beste van jezelf geeft om je klanten tevreden te stellen. Die inspanningen waarderen we met een loonpakket dat wij – en onze medewerkers – correct vinden. Over het algemeen verdien je bij ons beter dan bij andere poetsbedrijven. Dan mogen we de lat al eens hoger leggen.

Flexibiliteit

Flexibiliteit

Wij houden rekening met je gezinssituatie en je woonplaats. Samen zoeken we naar het beste evenwicht tussen werk en privé. In overleg met je consulente bepaal je het aantal uren en de momenten waarop je kan werken. Die consulenten zitten overigens niet verscholen in hun kantoor. Nee, ze zijn altijd aanspreekbaar en zoeken naar werkroosters en werklocaties waar we allemaal tevreden mee zijn.
Meer dan de klassieke poetsvrouw

Meer dan de klassieke poetsvrouw

Schoonmaken is en blijft onze kernactiviteit. Bij ons doe je echter meer dan poetsen alleen. Strijken, boodschappen doen, koken, … Het zit allemaal in ons aanbod. Daarom spreken we ook over allround huishoudhulpen en niet over poetsvrouwen (en poetsmannen). 
Opleiding en begeleiding

Opleiding en begeleiding

We laten je niet onvoorbereid naar je klanten vertrekken. Voor je aan de slag gaat, krijg je een grondige opleiding. Je wordt ingewijd in het gebruik van schoonmaakproducten, poetstechnieken, veiligheid en ergonomie. We leren je ook communiceren met klanten, efficiënt plannen en omgaan met stress. Heb je nog niet zoveel ervaring als huishoudhulp? Geen nood, wij zorgen voor begeleiding en helpen je groeien. Wat we dan wel van je verwachten? Motivatie, de wil om te werken en bij te leren en een klantgerichte instelling.
Doorgroeimogelijkheden

Doorgroeimogelijkheden

Onze huishoudhulpen krijgen de kans om door te groeien. Wordt schoonmaken fysiek te zwaar? Of verlang je naar een gevarieerder takenpakket of meer verantwoordelijkheid? Dan kijken we samen of er binnen onze organisatie een andere functie voor je weggelegd is. Wij bieden de kansen, jij moet ze enkel nog grijpen.
Een aangename en uitdagende werksfeer

A pleasant and challenging working atmosphere

We respect all our staff and our consultants know their household helpers personally. With us, you are not a number. We regard you as a full member of our organisation. Thus, we create an open and human atmosphere in which you feel at home, are allowed to take initiative and are appreciated.
icon-2-voordelen-comp

The best remuneration

We expect you to give your best to satisfy your customers. We appreciate those efforts with a pay package that we - and our employees - think is right. In general, you will earn better with us than with other cleaning companies. Then we may already raise the bar.
icon-3-voordelen-comp

Flexibility

We take into account your family situation and place of residence. Together, we look for the best work-life balance. In consultation with your consultant, you determine the number of hours and times you can work. Those consultants are not hidden away in their offices, by the way. No, they are always approachable and look for work schedules and work locations we are all happy with.
icon-4-voordelen-comp

More than the classic cleaning lady

Cleaning is and remains our core business. With us, however, you do more than just clean. Ironing, shopping, cooking... It's all in our range. That is why we talk about all-round household helpers and not about cleaning women (and cleaning men). 
icon-5-voordelen-comp

Training and coaching

We won't let you leave for your clients unprepared. Before you start work, you receive thorough training. You will be introduced to the use of cleaning products, cleaning techniques, safety and ergonomics. We also teach you how to communicate with customers, plan efficiently and handle stress. Don't have much experience as a household help yet? No worries, we provide coaching and help you grow. So what do we expect from you? Motivation, the will to work and learn, and a customer-oriented attitude.
icon-6-voordelen-comp

Opportunities for advancement

Our household helpers get the chance to grow. Is cleaning becoming too physically demanding? Or do you long for a more varied range of tasks or more responsibility? Then together, we look at whether there is another job for you within our organisation. We offer the opportunities, you just have to seize them.